افرادی که میزهای مرتبی دارند وظیفه شناس تر و در عین حال قابل اطمینان تر هستند. افراد وظیفه محوری هستند که به خوبی برنامه ریزی کرده و به موقع کارهایشان را انجام می دهند.
به میز خود نگاه کنید. آیا با روزنامه های خوانده نشده شلوغ شده است؟ آیا آن را پر از عکس های خانوادگی کرده اید؟ آیا وسایلی دارید که به شما کمک می کند بهتر فکر کنید؟ روشی سازمان دهی میز و دکور میز تحریرتان اطلاعات قابل توجهی از شما را آشکار می کند:
1. یک میز مرتب و سازمان دهی شده می گوید.... شما قابل اطمینان و سروقت هستید.
افرادی که میزهای مرتبی دارند وظیفه شناس تر و در عین حال قابل اطمینان تر هستند. افراد وظیفه محوری هستند که به خوبی برنامه ریزی کرده و به موقع کارهایشان را انجام می دهند.
به گفته سم گازلینگ، روانشناس و پروفسور دانشگاه تگزاس :"وقتی من به محیط کاری خود می روم، اول از همه به دنبال تقویم هستم". این افراد معمولا از تقویم رومیزی استفاده می کنند و این یکی دیگر از نشانه های فرد وظیفه شناس است............